Tidsfördriv

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös?- beror på
3. Dricka grön eller röd mjölk? ingen aning?
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna, de blir åtminstånde varmt och skönt!
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - båda
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - nej, jag älskar någon
2. har du skolkat? - ja men de har väl alla gjort någon gång?
3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? -soligt
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - hell no!
OM MIG
1. vad heter du? - Netty
2. syskon? 3 "bonussyskon"
3. Vart bor du? - i veckorna bor jag i svalöv på internat annars utanför helsingborg
4. Hur många barn vill du ha? - 2 kanske?
5. Vill du gifta dig? - absolut!
6. Favorit tid på dagen? - ingen aning
7. Humör just nu? - trött, och uttråkad
8. Sugen på just nu? - lite allt möjligt
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - hunden?
2. Sjungit? - gör jag hela tiden?
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - nejdå
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nej
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - inte vad jag vet
2. Har du en hund? - yes, min underbara Zac <3
3. sover du helst ensam eller med någon? - helst med en viss person
4. Tror du på spöken? - yes
5. Är du mörkrädd? - beror på
6. Vad vill du ha just nu? - någon i min närhet
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - ja tyvärr.. :'(
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? självklart
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - hahah alltid
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - så lågt sjunker jag inte. bara idioter som håller på så
7. Har du varit på en blind-date? - njääe?
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - varför ska man annars säga de?
9. Saknar du någon av dina ex? - ja
10. Somnat gråtande pga kärleken? - yes
11. Brukar du tänka på dina ex? - speciellt ett av dem, tänker på honom hela tiden :/
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - mmh.
KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - jadå!
14. Är du ofta med dina vänner? - beror på
15. Vad brukar ni hitta på? - beror på där också
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja, annars är de inga äkta vänner
17. Vem vet mest om dig? - av mina vänner? vet inte riktigt (:
OM DIG
1. Hur lång är du? - 164 cm
2. Vart bor du? - samma som sist jag skrev de?
3. Är du nöjd med ditt rum? - sådär, lite kvar att fixa
4. Villken är din riktiga hårfärg? - kopparfärgat typ
7. Har du någon sjukdom? - yes
8. Är dina föräldrar skilda? - dom var aldrig gifta så nej, dom gick isär bara
9. Gillar du skolan? - inte att plugga, men att va där för vänner & djurens skull
10. Hur svarar du i telefonen? - hallå?
VAD
1. Åt du senast? - äggkaka
2. Drack du senast? - saft
3. Har du på fötterna? - strumpr
4. Lyssnar du på just nu - tangenterna som låter när jag skriver
5. Gillar du mest hos dig själv? mina ögon och mitt hår.
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - inget
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös, men det beror på
3. Dricka grön eller röd mjölk? grön?
4. Brinna upp eller drunkna? - HELST skulle jag inget av de? men drunka isf...
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - båda
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Ja
2. har du skolkat? - ja
3. varmt eller kallt? - båda
4. soligt eller regn? -soligt
5. fanta eller cola? - båda
6. är du nyttig av dig? - oftast inte...
OM MIG
1. vad heter du? - Vilma
2. syskon? en storebror
3. Vart bor du? - Partille i Göteborg
4. Hur många barn vill du ha? - 2 kanske?
5. Vill du gifta dig? - jao
6. Favorit tid på dagen? - vet inte
7. Humör just nu? - trött, och uttråkad
8. Sugen på just nu? - allt som inte e tråkigt..
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nej..
2. Sjungit? - gör jag hela tiden?
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - nejdå
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - aah (film)
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha, nej
2. Har du en hund? - noo
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror på vem ;)
4. Tror du på spöken? - ya sure
5. Är du mörkrädd? - nope
6. Vad vill du ha just nu? - någon att vara med..
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - ja..
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? aa
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - hahah alltid
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - så lågt sjunker jag inte. bara idioter som håller på så
7. Har du varit på en blind-date? - njääe?
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - varför ska man annars säga de?
9. Saknar du någon av dina ex? - NEJ.
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - tror inte det du.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nej
KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - bästa o bästa, aa
14. Är du ofta med dina vänner? - beror på
15. Vad brukar ni hitta på? - massor
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja, annars är de inga äkta vänner
17. Vem vet mest om dig? - av mina vänner? hmm.. Vilma?
OM DIG
1. Hur lång är du? - 166 cm
2. Vart bor du? - samma som sist jag skrev de?
3. Är du nöjd med ditt rum? - nja..
4. Villken är din riktiga hårfärg? - ljusbrun/mörkblond
7. Har du någon sjukdom? - nej
8. Är dina föräldrar skilda? - Nej
9. Gillar du skolan? - Inte just nu
10. Hur svarar du i telefonen? - Hej det är Vilma/Hallå?
VAD
1. Åt du senast? - glass..
2. Drack du senast? - läsk
3. Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu - tangenterna som låter när jag skriver
5. Gillar du mest hos dig själv? min humor och mina ögon typ

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0