Svar på lite frågor:

Vi bestämmde oss för att inte ha en frågestund, men jag har inget annat för mig så jag svarar på dom som vi fick, jag svarar bara för mig:

Elin
Till er båda. 

Har ni två kille? Nej, det har jag inte.
Har ni många vänner eller är ni populära i skolan?  Vet väll inte om det finns en maxgräns på vänner men jag har så det räcker, haha. ''Populär'' vet jag inte...
Vad har ni för stil på kläder och sånt? Lite olika, gillar mycket färg och sköna kläder!
Vad gillar ni för personligheter. menar hur tycker ni man ska vara för att vara eran kompis? Jaa du... Det vanliga antar jag, snäll, lättsam, rolig, någon man kan ha kul med och skrattta ofta med. Någon man kan vara 100% sig själv med och som alltid ställer upp.

06 Januari, 15:47
Hilda
Vad brukar ni göra på eran fritid? Vara med kompisar, spela badminton, allt möjligt.

06 Januari, 15:45
Isabelle:
Har ni sommarställe? isf vart? trivs ni där? Tycker ni själva att ni är bortskämda? Ja, jag har ett sommarställe på orust på västkusten. Jag trivs la bra. Gillar inte att kalla mig själv ''bortskämd''... Men ja, jag är nog ganska bortskämd.


moa
Hur länge har ni känt varandra? I Ungefär fyra år :), känns som typ 100..


Anonym
-är ni nöjd med erat utseende? Finns ju dagar då man hatar sitt utseende, verkligen! Men de är la helt OK...

TACK FÖR FRÅGORNA!



K O M M E N T A R E R
Postat av: Emilia ♥

Vad tycker du om för bloggar & vilka följer du? :) ♥

2012-01-07 @ 09:59:50
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Dagens blogg vinnarna + ny omgång finns uppe på bloggen!:D



http://nexttotheblueeyes.blogg.se/2012/january/vinnarna-dagens-blogg-ny-omgang-2.html#comment



SPAM ÄR TILLÅTET!!!!!!!!!!!!!!!!:D

2012-01-07 @ 12:26:41
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0