NU RÄCKER DE

Är så sjukt trött på en person just nu. hör av mig gång på gång . hon har sagt att hon ska bättra sig. men vad händer? inget fucking ting! . är så sjukt  besviken på dig nu ska du bara veta?! . och skyll inte igen på att du har så mycket läxa och träningar.. de har vi alla.. om du har så jädra fullt upp borde la du inte skaffa kompisar ?
Kompisar som mig vill  bli behandlade med omsorg man tar han om dom. frågar hur de är. bryr sig helt enkelt. tydligen bryr du dig inte ett SKIT om mig! har gett dig så sjukt många chanser . och du har sagt att du ska bättra dig.. men vad händer? Sitter här vid busshållplatsen vet inte vad jag ska ta vägen igentligen.. vill bara åka bort, bort från dessa röv vänner som man har träffat igenom åren. Som tror att dom är så himla fucking bäst på allt!. och snyggast MEN VET NI !? ingen bryrs sig ett skit! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH blir så jväla beviken på allt åh alla specielt EN person . eller två, eller tre? jag vet inte. känns som jag inte vill stanna på denna jord för ni bryr er inte ett skit ändå?

Nu kommer bussen iallafall. tror de blir att åka hem till älskade mamma och pappa för dom bryr sig .  Inte som DU precis..



K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0