NEJ, NU FÅR DE VARA SLUT PÅ DET GODA!

Ja ni såg rätt! från och med nästa vecka ska jag träna stenhårt med ottelia, käka sallad til lunch och sånt..

vi har gjort ett lite schema från veckorna framåt som vi två ska följa!!

Måndag- Träning gymet , Badminton
Tisdag- Spring, Gymet
Onsdag- Spring, Gymet eller dansa
Torsdag- Badminton
Fredag- Ledig
Lördag-Spring, gymet
Söndag- Ledig

Ser ganska tufft ut men detta ska vi klara

jag ska bli nöjd med min kropp fram till sommaren.





K O M M E N T A R E R
Postat av: henny

hahahhaha lycka till!!!!!!! not

2012-01-06 @ 00:56:32
Postat av: EmmaBräcklin

HAHAH duvvet dom ser ut så har tränat minst ett år..,

Good luck

2012-01-06 @ 01:00:57
Postat av: Saga Weman

Cool header! :-) Kolla gärna in vår blogg och FÖLJ MIG GÄRNA PÅ INSTAGRAM: Sagaweman - så följer jag tillbaka! Kramar <3

2012-01-06 @ 12:36:16
URL: http://sagamatilda.blogg.se/

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0