HEMMA IGEN.

Sov hos Vilma idag och åkte hem runt 1? men tänkte sjukt mycket på hem resan ( tar en timme) om hur vänner ska vara för en och hur dom inte ska vara!,

Igår insåg jag hur en så underbar vän kan vara så falsk när man vänder ryggen till.. så sjukt tur att man har en sådan grym kill kompis som säger allt! H*n försöker alltid skylla på någon annan, men där blev h*n tagen på bar gärning , men allt hitta h*n på någon ändå.

Går inte på sånt längre. funka i 3: an men inte nu, jag är smaratre en vad du tror, jag är inte värd att behandlad såhär, och de är INGEN!

men hon kan ju glömma att jag kommer lita så mycket på henne igen.. jag är nämligen ingen som man behandlar hur som helst och när man väl behöver mig så är man hur snäll som helst NO WAY! förlåter en aldrig om man snackar bakom ryggen på mig NEVER! man får väll skylle sig själv om man snackar och kan inte hålla käft , då får man inga vänner..  lite synd eller vad tycker du .... ? :( Man får bara en chans att va min vän och den chansen släppte du..

Älskar mina äkta vänner

Framförallt Vilma Thorén






K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0