Fredag

Hej alla!

Vet att jag inte har bloggat alls bra idag :( men har inget att skriva om ? händer typ inget särskild i mitt liv just nu.. eller ingen ni bryr er om..

inte precis som ni bryr er om att mamma och pappa har gäster nu ? njaaaa.. skulle inte tro de?
Men hoppas min kära bror kommer hem snart så jag får någon rolig att snacka med ¨Haha¨

Men längtar faktiskt till skolan börjar. åh få träffa alla som man inte känner så jätte bra som att va med på fritiden och alla andra :) (om man bortser från läxorna och proven..)  Hösterminen vad sjukligt mycket prov, hoppas verkligen inte vi har så mycket prov nu i vårterminen! hade minst ett prov i veckan :s fick i vissa fal skita och träna för att lägga skolan före..

Men hoppas verkligen att vårterminen kommer bli dubbelt så bra som hösterminen. eller kan nog lova er att de kommer de bli, de var nog den värsta terminen jag har varit med om.. usch!

Men vårterminen blir bra av sig själv när sommaren kommer närmare och närmare..

Men bjuder på en bild ;)

Ni får ha d så bra med eran fredags kväll, vad har ni för er?

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0