Trött!

heej goingar! :)

Nu har jag just kommit hem från skolan efter en LÅNG dag.. Skit jobbigt, sjukt trött är man och BLIR ännu tröttare, ah fyfan asså.. Men de är inte över heller, mer plugg nu! Har omprov i matte imon, yeea!
Suger verkligen på matte, no thank you!!

Men måste skippa träningen idag för att hinna plugga. Men hade knappt orkat gå ändå. :s

Aja, ska käka lite nu innan jag svälter ihjäl också sen plugg plugg plugg. Torsdag imon, sen fredag. Gött!
Då slutar jag sent men sticker hem till Vilmis efter skolan, schysst jag är va? :D

nu måste jag gå, see yaaaa!

/ vilma t

73528_459669583253_80329313253_5419545_5247392_n_large
Boo ! sjukt söt hund :D

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0