Torsdag

Hej på er alla goingar ♥

Har faktiskt varit en ganska kul dag idag!

börja med mentor där vi snacka om att vi skulle kanske åka med klassen till danmark till sommaren, jag vet sjukt tidigt men lärarna så att vi måste ha något att se fram imot så vi inte går in i et svart moln.. kanske sant ändå (?) ;)

Men sedan NO och prooooov :s det gick ganska bra ändå,känndes som jag kunde alla utan två uppgifter men sedan vid halv 11 så drog jag och ottelia ner till bamba för att vara bamba tanter (hahha) var mycket roligare än vad jag hade tänkt mig! men himla pisanmt oxå åh stå med en sådan keps och klicka mat på allas talrikar. Vi stanna där i ungefär 3 timmar sedan gick vi upp till musiken och efter det idrott.. eller aa idrott åh idrott. var la mest att tjaffsa om hur vi skulle komma fram till vad vi skulle göra i läraren. så vi hann inget förän idrotten var slut ..  men men.

Kom hem vid ungerfär halv 4 och drog till träningen och kom hem NU! så yeah fullt upp i Vilma Regenbergs liv just nu.
Men ska öva lite på engelska glosor nu skulle jag tro , ska ha prov på tisdag och ska sasta på provet rijält nu!

Puss åh hej !
till bloggen..


K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0