tänker.

allt vill hinna, men livet är otroligt stort. Jag vet, det nu och här för tiden går så väldigt fort. fullmånen som lyser är häftigt att få se, åh regnet för så gärn ösa ner.  ännu en dag i livet, och jag ska ge allt jag har och inte bara tiden bara gå  ännu en till dag som går åh det känns ju rätt så bra att njuta utan vardagen trist och grå , tar ingenting för givet mer.  javisst,det kommer dagar , när allt är tung som bara den, jagvet saker händer väldigt fort, men allt kan ju föändras om igen  så inget är givet. Många mörka stunder fanns ljuset ändå där men jag är ändå glad att jag är här just nu där jag är . ja ska ge allt jag har och inte bara låta tiden bara går.  Det känns ju rätt bra ändå

Man ska vara glad för de man har och inte sträva efter mer för vips så sitter man där ensam och inte har en enda 

tar ingeting för givet mer .

878_large

Tänker tillbaka. resan från 3:sn där min resa börja, fast hade ingen aning om de. Börja i en klass där alla var helt aa helt glada och tog en för den an var , man beövde inte ha dom fräckaste skorna för att passa in i ¨gänget¨  man var den man var åh så var de lixsom, inga kostigheter!, gick där träffa En av mina bästa kompisar Vilma och Elin som gick i klassen var med dom och alal andra som gick i 2:an och ändå kunde man vara med dom som gick i 3:an asså som nu asså skulle set sjukt roligt ut om en 6:a skulle vara sjukt bra kompis med en 9:a  asså igentligen är det bara 3 år asså 3 ÅR! ingeting ! jo för dom är för ¨ barsliga¨ kallas de då. men se på t.ex Nellie berntsson . sjukt mogen för sin ålder och hon går ändå i 5:an och är med dom där ¨coola¨ 9: orna, FÖR ATT ÅLDER SPELAR INGEN ROLL! men iaf gick där till 5:an och var knappt med Elin och Vilma i 5:An för att jag var ehllt dum i huvudet då och tyckte att dom var för omogna för att dom gjorde ¨töntiga¨ saker så jag bytte ¨gäng¨ och var med dom coola på skolan istället, men vem var det som var omogen och töntig här? Joo Vilma Regenberg som dumpa dom som dom var skit värda , asså shiiit det var ju dom som gjorde så att jag träffa och kom in ordentligt i skolan och kände alla men vem bryr sig om de när man är rakt inne i leken? joo dom som står utanför och får bara skit för allt dom har gjort! asså jag var skit värt tycker jag nu om jag ser tillbaka! , men blev vänner i början i 6:an eller över sommaren för att vi kom i samma klass som tur var som jag inte tyckte då, tänkte mer f'n inte dom töntarna i flera år igen! men vi tre och en till chey kom in i bilden mer i 6:an klicka som två knappar! de var vi 5 då och vi forever känndes det som. men som blev det inte rikigt, kom flera männsikor och försökte förstöra våran vänskap och spred falska rykten att den ahde sagt den om den och bla bla ! så tillslut palla vi inte mer och blanda in alla möjliga  tilloch med  kuratorn! men ingen kan skilja oss åt känndes det som då! , men så kom vinter och kom ihåg den här dagen som igår, var påväg till träningen , pappa körde mig och så frågade han mig när vi hade åkt förbi det där kåhögs stallet (nivet ni som bor i partille ;))  så ställer han frågan om jag kan tänka mig bo i Göteborg istället . svara driket NEJ! men han sa att du skulle få mycket bättre större rum och sånt  så jag tänkte på det, var oxå ganska trött på folket som försökte förstöra för oss så jag sa okey till de, så HELA våren hållde vi på att flytta och fixa med skolor och sånt , så hitta en längehet i linné som vi köpte och börja på nrodhemsskolan som jag var sjuuuukt narvös för! kännde inte en kotte!, hade sett skolkatalogen, men njaaa tänkte jag men men.. så kom dagen skulle vara upprop kl 9 och vaknar kvart i 9!! asså shiiit hållde på att döö som sprang dit ! och där stog min klass så första tanken var VAD ÄR ALLA TJEJER? vi är ju bara 3? :o men så vart de! gick där i en månad trivet? njaaaaa inte driket .. folk flytta och mycket bråk och sånt .. så mådde piss ett tag där..  grät och hade mig med sökte in till vittra och kom in. Men allt var helt crazy där eller aa. är säkert en hur grym skola som helst men falde inte mig i smaken .. så gick där i två dagar. men helt ärligt börja jag längta tillbaka till min gamla stökiga klass! . så bytte tillbaka och gick där i ungefär 2 veckor och sedan börja deppiga jag igen drivdes inte alls alla typ igga en och allt .. så mamma tjata på reckorn asså evt inte hur många gånger så tillslut fick ja sluta och börja i en nya klass på skolan . och där går jag nu. men har varit lite ja. vi kom in i ett svart moln kan man säga så sjukt månag har bytt :( så nu är vi 13 elever (haha) men alla är sjukt goa och snälla . så där trivs ja iaf ;) går där och tar varje dag som det skulle vara den sista jag lever!.



K O M M E N T A R E R
Postat av: Kajsa

Vilka äre på bilden, du ?

2011-11-25 @ 21:09:28

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0