Överlycklig

Heey !
Min dag idag var ganska kul, spelade Skol DM i pingis idag.. KOM FEMMA! :D
hahaahaha, ganska bra ändå, fem av fem? ;)
ska nog inte satsa på pingis tror jag...
men när jag kom hem fick jag reda på att dom hade ändrat åldergränsen på Twilight Breaking Dawn, från 15 till 11 !
Så HIMLA glad nu så ni fattar inte!! Så de blir la för mig och Vilma att gå och se den på fredag :)
yeeeeea !

just nu chillar jag 100%
as gött verkligen!
men sen blir man ju lite knäckt av att det bara är tisdag.. *suck*
aja, här är morgondagens checklista;
Vakna √
Duscha √
Klä på mig √
Äta √
Gå till bussen √
Skola √
Åka hem √
Byta om √
Äta √
Träning √
Orka träninen √
Åka hem √
CHILLA √


uhh, blir inte lite trött när jag ser allt detta... menmen!
/ vilma t
Tumblr_lnlxmbxxly1qbesdvo1_500_large

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0