Okey, my story.

Hej på er! :) Idag har jag varit med min kompis Edward, vi stack in till stan och kolla runt lite. Köpte en t-shirt på rockstar. Lite vardaglig ;) Skit mysig dag!
Fick några kommentarer om att jag ska berätta MER om mig, asså min skola typ. Hur det känns för mig. Och visst kan jag göra med men finns en hel del negativa saker som jag kanske inte helst vill ta upp i bloggen. Vill inte peka ut någon här eller så. Men visst, lite kan jag la berätta.

Började med att jag gick på Josereds skola. Där gick jag 0-5. Var fett chill där. Men lite halvtråkigt i slutet! Skit nervöst att få börja i ny skola sen och byta till 6:an. Alla var typ oroliga inför det. Men sommaren gick och det var dags för skolstart. Började i lexby, all nervositet bara försvann! Det var sjukt kul och det var faktiskt KUL ibland att gå till skolan.. aa ni läste rätt... Hängde mest med Elin, Vilma R, Felicia och Samuel på rasterna. Goa vänner. Gick bra i skolan osv! Livet rulla på.. Sen blev det sommar igen, Vilma slutade i lexby och började i nordhem istället! Blev sjukt ledsen, i typ tre månader höll vi på att tjata om hur vi inte skulle kunna klara skolan utan varandra! Men det fick gå ändå. Blev lite struligt för Vilma ibörjan med skolan och allt, för mig gick det bra. En liten stund.. Sen började helvettet. Blev sviken rejält. Något jag aldrig glömmer. Mer vill jag inte gå in på.
Men nu för det mesta hänger jag med Elina och Maja på rasterna. Lite olika ibland, Petter snackar jag med ganska ofta också! Edward too! Härliga är dom ♥
Så ja, nu är det lite halvsegt i skolan. Men helt OK..
Hoppas ni fick läsa det ni ville.. Annars vet jag inte vad jag ska skriva!


/ vilma t

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0