Måndag redan !?1

Åh kill me – shoot me. Måndag, damn va helgen inte va lång :( buhuu. Fast dagen var chill idag. bara lite jobbig engelska på morgonen sedan lite svenska typ 20 minuter ? efter det drog jag och ottelia hem till mig och käka för vi hade två timmars håltimme :D alltid gött.. men fick springa tillbaka till slöjden eller aa slöjd och slöjd? hade vikarie så ni lär la gissa hur det gick.. .
Men bara 2 helger kvar innan  de är första andvent. shit vad tiden går! känns som det var typ 2 veckor sedan man stog där på skolgården helt ny och ensam, tänk vad bra allt har löst sig med nya klasser och skolaor åh allt .. shiit vilken resa man har haft! får mig att verkligen inse hur go min förra klass var.. nääe. inte tänka såhär nu Vilma ;)  nu lever vi i nuett och tänker inte tillbaka där allt var trist och grått för mig! eller njaa är la lite grått kvar ? men det ljusnar säger jag bara :)




K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0