..

Hej!

Hur mår ni ?

jag mår iaf sådär!

gick till skolan på morgonen och gjorde so provet sedan mådde jag så dåligt så jag gick hem. hemma var mormor och morfar och frågade om jag ville hänga med och pröva ett par skor till mig i julklapp och hänge med ..

Men asså tycker det är sjukt äckligt med drogmissbrukare som ställer sig brevid en på språvagnen och börjar snacka!
uuusch .. asså hatar det. jag iaf blir sjukt  rädd för man vet ju inte vad dom kan hitta på .. asså dom kan jue göra vad som häls eller?  men var iaf en som ställe sig brevid mig och mormor :s och  börja snacka ..

jag tänkte hela tiden såhär - bara inte mormor svarar honom nu..

min bror tycker jag är as töntig när jag blir så rädd men men de är jag lixsom!

hörs sen puss.

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0