Dålig bloggning!

jaaaaaaaaaggg veeeeeeeeeeeeeet!
sjukt dålig bloggnig! jag ska bättra mig men har fullt upp med mitt egna liv.. ;)
Men dagen har varit helt okey, Skolan var okej men inget mer ..
slutade vid 3 och gick hem och pluggade SO till provet imon! har lite nervös faktiskt :s
håll tummarna för mig nu ;)
Men ska myyyyssa ner mig i soffan med mamma och pappa snart och se på någon bra film.
Är så mysigt nu när det är mörk ute tycker jag,
fast om det inte skulle vara så j'dra kallt!
fryser häcken av mig när jag går till skolan på månarna. Det jag gillar vinter är att allt är så mysigt då med alla ljus, mörkt! känns som kvällarna blir mycket längre då och dagarna mycket kortare = mycket mer fritid :) haha
Men skirver nog ett inlägg senare ikväll skulle jag tro ;)
Puss Vilma.
Fast mn saknar ju sommaren så sjukt mycket nrä man ser dessa bilderna ♥

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0