älskar er vänner!

Nu när jag väl flytta har jag verkligen insett hur mycket mina vänner betyder för mig och hur man verkliga ska uppskatta dom! förut när jag bodde i partille så tänkte jag asch! vänner har väll alla. Men nej. det har verkligen inte alla. alla har inte så fina vänner som jag har! som man har så sjukt kul med och bara vara sig själv med dom! love till dom asso! sitter och tänker igenom alla vänner och verkligen sett vilka som har funnits när jag mådde skit!. får nya vänner hela tiden men dom gamla är nog dom bästa ändå ! Har träffat en sjukt kul tjej på nordhem! hon är som dom där gamla goa kompisar hemma i partille. om inte hon skulle funnits,så vet jag inte vad jag skulle tagit vägen? bytt skola tror ja ;).Hon gör mina dagar när det är svart och grått och bara längtar till dom i partille.Hon visar att hon verkligen bryr sig om sina vänner. Så sjuk söt är hon. som igår mådde en vän till henne verkligen skit inget i livet stämde,skippa skolan och bara mådde piss . Så traska hon hemma till henne i spö regnet med en subway macka och sa i dörren jag finns :D såå sjukt mycket RESPEKT till henne alltså! önskar att alla var sånna. Har verkligen sett vilka som är äkta vänner och vilka som inte är de.Hade verkligen inte trott de om dom personerna och det sårade mig sjukt hårt. men tar nya tag och kämpar för varje dag,bara att gå vidare och se bara de ljusa och skratta över det tråkiga. vissa vänner har sårat mig utan att hon ens lat marke till de. Jo det som sårar mig mest är när folk inte lägger märke till en. som om jag hade dött och inte kunnat kontakta mig. skriver aldrig, ringer aldrig, säger knappt hej när jag hälsade på i mina förra skola! asså fyf'n går rakt in i hjärtat på mig. Mådde piss ett tag när folk behandla mig så. men har lärt mig något av de. ja de var de jag ville säg och STÅ UPP för det ni står för och säg det face to face eller skippa skitsnack! vinner ändå inget på om inte det är face to face!

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0