woooohhhooo!

Tjenare!!

de var inte igår ;)

hade en vanlig måndags dag idag sluta 14. var hemma coh åt sedan gick jag till träningen och träningen var faktisk kul. körde cup med olika lag, vårat lag vann såklart!!

Men läääängtar tills imon, tills jag får träffa min sötis! åhh längtar!! var så sjuuuukt längesedan jag träffa henne, var nog sist i okteber :o inte acceptabelt!

Men imon är de lagdag grejs.. alla i ¨b¨ lagen träffas och spelar beatch volleyboll i kviberg. slutar kl 12 och drar till sötisen..

Ni får ha d så gott

lägger ut en bild på den personen jag längtar mest nu utav alla!

pusssiii mitt barnbarn!

äslar dig mest ♥


och ja alla är inte normala




K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0