TANKAR

Nu efter några år jag har levt vet jag exakt va som är gränsen till elakt och inter. Ja ska erkänna att pappa o mamma ringt upp NÅRA gånger & sagt att: Vilma, Be om ursäkt NU!

Då har Vilma snällt tänkt till & lytt mami & papi ;) jag har inte så jätte många nära vänner och de ser jag och märker ,men ni ser INGENTIN. Jag ser toppar & dalar. Upp & ner. Vet vad som lockar falska vänner att vilja vara med en  & vad som dom hatar & gillar..  vet en som tjänar pengar på att en skulle få vara med henne! asså fyf¨n så dålig stil av den person som utnytja henne för att hon ville vara med dom ¨coola¨

:) Men nu känns det mer viktigt att ha vänner en var de var förr. nu har jag verkligen anstängt mig för att vara en vän. förr kunde jag säga vad som helst till  person som inte stog mig så nära , dryg var ordet ja!  Vissa hitta vägar så att fler ska bli mer nyfikna på dom och vilja hänga med dom , men nesh så är inte jag. är mig själv och bryr mig inte ett skit om vad folk ska tänka och tyka om mig. för mår så sjukt mycket bättre att igga loserna som lägger energi och försöker trycka ner en hela tiden.

ett tips till loserna, man vinner så sjukt mycket mer på att vara snäll och skippa skitsnacket

Jag är inte felfri jag kan oxå retas,OFTA så dissar ja folk lätt. men bara mot folk som har gjort mig något!, ALDRIG folk som är helt oskyldiga. Jag ljuger om jag inte säger de,. Jag ser rakt egenom fejk personer på nätet, lättare än dig, för att ja utlämnar mig här till er 24/7.


Facebook, 5000vänner, 120 på vänförfrågningar?? Serri det håller inte. du känner inte ens en trejdedel av dom! , eller var går gränsen av vänner?

randoms som jag vet vilka dom e? Bra början..känns de som anyway. Så bli inte arg om ja iggar er vänförfrågan. lägger bara till folk som jag känner och vet vilka de är och säger små hej till. men aldrig folk som jag har sett på lisseberg i 5 minuter.

Love….




K O M M E N T A R E R
Postat av: Anonym

Bildbomben skulle ju komma idag :D

2011-12-27 @ 19:26:37
Postat av: Anonym

Bildbomben skulle ju komma idag :D

2011-12-27 @ 19:27:02

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0