Tankar genom om 2011 & nya 2012


Nu visar min klocka 18:00. 6 timmar kvar till tolvslaget. Nytt år, 2012 vankas in.
Nytt åt med nya möjligheter. Nya utmaningar, allt NYTT.

Tänka skriva om mina tankar genom detta året, 2011. Det har varit ett konstigt, annorlunda år. Båda upp och ner gångar. Hit och dit, over and out. Har varit ett ganska jobbigt år. Men ändå inte. Vart med om en hel del roligt. Började sjunde klass, andra året på Lexby skola. Rest till olika ställen, Dubai för första gången t.ex. Lyckats bra med badmintonen. Skaffat nya vänner. Gått på konsert. Blivit modigare. Fått bättre musiksmak!! hihi :D
Mycket sånt. Men nu är jag REDO för ett NYTT ÅR. Exited.
Tänk på det här med ''nyårslöften''. Mina är, bli en bättre person, inte käka godis AT ALL, börja med nya saker, osv.
2012 kommer bli mitt år. Ska resa mycket, det som jag älskar. Längtar nog mest till New York i Augusti. Taggad så SJUUKT. Men även dom andra ställerna. Dubai och ITALIEN, ja, istället för Österrike.
Sen får man go with the flow. Se vad som händer. Ska nog bli riktigt bra detta året.

MEN HÄR OCH NU, ÖNSKAR JAG ER ALLA UNDERBARA DÄR UTE, GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!! BÅDE JAG OCH VILMI ÄLSKAR ER. PUSS OCH KRAM!

vi hörs sen!

/ Vilma t


Tumblr_lx2ausrcyj1qj72gro1_400_large

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0