ONSDAG 2011-12-28

God morgon! :)


Hoppas alla har sovit gott..? Det har jag, somnade vid 1-tiden för jag gick runt och ”småfixade” hela tiden haha.. Först tog jag ett låångt bad, tvättade håret och hade en hårinpackning i.. Sen krämade jag in mig med alla krämer som fanns att hitta, sen bäddade jag om, städade lite, la undan tvätt som ska tvättas osv osv.. Småfix dvs :) Ibland blir man sugen på att fixa runt lite hemma bara, får ni också så ibland?

Idag tänkte jag packa lite till nyår för jag ska fira nyår i lindköping :D kul! med en kompis , så blir väll att köpa något snygg att ha på sig? och hänga med mammi och köpa lite mat  ;)

Vad ska ni hitta på idag?


K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0