Juldagen

Hej smottingar!
Har alla haft en bra jul? Det har i alla fall jag! :)
Firat med familjen och mormor och morfar, haft supermysigt. Proppat i mig jättemycket god mat och öppnat julklappar. Haft det soft!
Är jättenöjd och tacksam över vad jag fick. Verkligen.
Stör mig så sjukt mycket på folk som klagar på att dom inte fick det dom ville ha. Medans flera miljontals barn som inte får ett ända paket. Inte ens julmat. För att föreldrarna inte har råd. 
Dom barnen är glada om dom får något att äta överhuvudtaget.
Så vidrigt hur alla små bortskämda skitungar håller på. ÅH fick ingen iphone! Bara en HTC!! ÅH NEJ fick ingen iPad 2, bara en iPad 1 !!! ÅHHHHH fick inte dom där j*vligt snygga skorna för 4000:-. LÄGG NER! Var glada att ni får NÅGOT!
Men iaf, juldagen firades med att vi åt lite gott och bara tog det lugnt. Kollade in lite vad man hade fått. :)
Imorgon ska jag på stan med mammi och shoppa på mellandagsrean! MYS!
Hoppas jag hittar något snyggt ;)
MEEEN, hur tyckte ni om videobloggen? :D
ska jag fortsätta..?
Ha en fortsatt trevligt julhelg fina läsare! PUSS

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0