INGEN UPDATE!!!!!

FÖRLÅT! men jag har verkligen inte tiiiid....
Får la göra lite tidsinställda?
Vilmiiii bloggar typ ALDRIG det senaste... :(
nä men aa... Vi får bli bättre. Men man är inte så supertaggad på att blogga nu liksom. Bildbrist för min del också, finns inga bilder just nu! :oo
Men ska börja fota med min systemkamera igen. Det var ett tag sen! Typ i oktober...?
Så jag får sätta igång med det. Men typ imon... Nu MÅSTE jag sova. Börjar 8.30 imon med innebandyturnering hela dagen, uuuusch. Varföör? Men sen när vi slutar ( 12.30 ) så hämtar mamma mig så åker vi till min specialtandläkare (eftersom jag har/haft mycket problem med mina tänder), sen ska vi julhandla lite! Sen måste jag hem, byta om, och sen dra till skolan igen för att gå på julavslutning. Yeey! ÄNTLIGEN!!!!!
Nu är det inte långt kvar..
Men nu måste jag sova! PUSS
image description

K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0