H o m e .

Tjabba tjena gullisar ♥
Är hemma sjuk idag, NOT cool. Men får bara hoppas jag blir frisk snabbt! :)


Fick en kommentar för några dagar sen att någon frågade vad jag använder för hudprodukter osv...
Nu när jag ändå inte har något att göra tog jag lite bilder. Vanligtvis använder jag en afrikansk hårolja till mitt hår som gör att håret inte blir så torrt och förstört och får mycket mjukare känsla. Men nu hade mamma visst snott den så tyvärr. Men ska ta upp den någon annan gång i bloggen, den är verkligen SUPER bra!

ANSIKTSKRÄM FRÅN THE BODY SHOP, VITAMIN E (bra för extra torr hud)


HÅRKRÄM FRÅN JUICO- Gör håret mer balanserat och tar fram lockarna mer .


NAGELLACK FRÅN O.P.I - SOMMAR ROSA


PARFYM- SOMEDAY BY JUSTIN BIEBER ♥ (köpt i Miami - Usa)



Orkade inte ta kort på shampoo + balsam. Men jaja, känner mig inte så värst bra så vi ses kanske senare.

KRAM


K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0