Godmorgon ♥

Tisdag idag. Näst sista dagen innan lov! GÖTT!
tänkte dra igenom veckan så ni kan se vad jag har för mig ;)

Tisdag: Skola, vara med Erika :)
Onsdag: Innebandy turnering i skolan, julavslutning
Torsdag: Handla massa grejer i saluhallen med pappa och brorsan
Fredag: Chilla, mysa 100%
Lördag: JULAFTON!!!! Öppna paket, ha mys osv...
Söndag: Kolla igenom mina julklappar lite extra, slappa

Ska ta bussen kvart över nio. Har precis duschat också, otroligt skönt :D

Nu ska jag slappa framför tvn innan de bär iväg till skolan igen...

Kram

gammal bild från i somras...

K O M M E N T A R E R
Postat av: HANNA

sv: haha, jotack jag vet. tack!

2011-12-20 @ 17:13:57
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0