don´t say fuck u and smile!

Tycker faktiskt lite synd om mig själv .. Att  ingen hör av sig från partille förutom Vilma och Elin, ingen annan j'vel.. så sjuukt dålig stil!
asså vad hände igentligen med det orden ni sa till mgi på skolavslutningen?
- nejj vilma du får inte sluuuta ;( kommer sakna dig sjuuukt mycket. Vi måste höras av till hösten!!

jo nu är nästan hösten över? jag har ringt er och frågat om vi kan träffas någon gång och ni har inte kunat, Fine! jag godtar de med ni kan väll förf'n höra av er efter de?  är det bara jag som kan slå ett nummer och röra på munnen?
så falska trodde jag faktiskt inte ni var..

BRYR NI ER INTE OM MIG LÄNGRE? pallar inte längre att hålla de inom mig , Så lika bra att ni får redan på de hur jag faktiskt känner mig .. och kom inte med bortförklaringar att ojj vilma har faktiskt glömt bort dig helt.. föööööörlåt blir så vårt när du inte går i klassen längre.. :s

Nää just precis dem ni har gjort- glömt bort mig helt!
tack för tiden vi hade men ni kan nog glömma att jag kommer hålla samma tänk om er mer..

Tack för att ni finns Elin och Vilma!
Tack för att ni verkligen bryr er om mig och hur jag verkligen mår i vardagen!
Tack för att ni så himla underbara
Tack så sjuuuukt mycket!
Älskar er över allt annat!

och ni andra i lexby/paritille , ni kan bara ta er i .....

5_large




K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0