FREDAG, 30 DECEMBER 2011

HEEEEY FOLKET!

Denna helgen blir det bara vi, jag och ni. Som kommer umgås. Vilmi åker iväg på nyårsfirande i Lindköping.
Men vi ha ha kul ändå, right? ;)
Över till idag. Har vart med Felicia, började med att vi träffades på allum, gick runt lite. Sen åkte vi hem till henne och försökta installera ett sims spel i över 10098333 gånger. Men tillslut gick det, haha.
Så spelade vi i typ 10 min, sen åkte jag hem. Eller ja, stod och vänta på bussen i 45 min i kylan.
Men i alla fall, nu ska jag slappa och njuta av näst sista dagen på 2011! Vilket år det har varit... Både upp och ner.
Hur har erat 2011 varit? KOMMENTERA! :)

Kramis kramis!



K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0