blir så trött!

Assååå shiiiiitt denna dagen är verkliegn inte min dag!

somnade  väldigt sent igår och det känner man dagen efter!, börja med att jag gick upp börja sminka mig märker att alla mina grejer är helt bärsa (!?) så ser jag att hela pudret har åkt ut. så blir ännu surare än vad jag redan är( mitt morgon humör är inte att leka med)  och sedan välter jag ut parfym flaskan så den går i tusen bitar !! sedan går jag till skolan och tänker .. ja nu tar vi nya steg denna dagen ska bli bra! , och precis när jag har kämpat mig upp för alla 1000 trappor så ringer ottelia och säger att vi börjar 10 idag istället... där gick min stubin ut kan jag säga!

så ja, nu sitter jag här hemma och vet inte vad jag ska göra?

förslag?



K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0