BIODAG

Heeej! :D
Kom just hem från en skit rolig dag med Erika och Petter! Vi var på bio och såg New Year's Eve. Den var grymt bra! Eller det var typ bara jag som tyckte det, menmen! ;)
Fick sitta raden nedanför dom för det fanns inga andra platser... Så ja, trevligt.
Böla typ hela filmen, haha. Så var det en snygging med också. Jake T. Austin! ♥
Men sen åkte vi till allum och hade lite skoj, sen åkte vi hem. Och nu är jag här, ska äta nu typ.
Så vi hörs sen coolaste läsarna i stan !
/ Vilmie t

K O M M E N T A R E R
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, om jag ska vara med mamma eller pappa.

Har du något nyårslöfte?:)

2011-12-27 @ 20:39:26
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0