23 December

Nämen halloj!
( Vill bara påpeka att Vilma har väldigt rolig humor, den ungen tycker fortfarande det är kul med bajs ;) )

Anyway, idag har jag vart i stan med pappa och handlar lite grejer i saluhallen och lite annat, fikat och så. Skit mys!
Man känner liiiiite julstämning, men inte så jättemycket? Tror inte så många gör det. men men, imorgon är det bara att väta på att få öppna alla julklappar! :D 
bara jag som är suuuugen??! asså usch vad jobbigt att behöva gå och vänta hela dan... Men sånt får man ta.
Nu ska jag fixa och grejja lite. Blir ingen bloggpaus för mig inte. Ska fixa lite till bloggen inför imon, blir lite speciellt! :)

Men nu ska jag sätta igång med lite julgodis och lyssna på Under the Mistletoe (Justins julskiva).
Så vi hörs! :D

pusspuss




K O M M E N T A R E R

Kommentera♥:

Namn:
Kommer du tillbaks?♥: br />
Mejl?♥: (ser bara vi)

Har du blogg?♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0